niedziela, 9 marca 2014

Kanały YouTube Vlogerów figurkowych #2

Witam. Ostatnio byłem trochę na wyjazdach i parę dni odchorowałem, ale wracam do mam nadzieję regularnych wpisów. Podaliście mi namiary na kanały których nie znałem, za co wielkie dzięki. Przejrzałem je i pokrótce opiszę.




-GBHL Podcast
Kanał dotyczy głównie Hobbita/LotR`a i zawiera raporty bitewne, oraz odpowiedzi na pytania dotyczące zasad. Dla graczy w te systemy bardzo polecam.

-miniwargaming
Jeden z większych kanałów dotyczących bitewniaków (nie wiem czemu umknął mi za pierwszym razem). Naprawdę setki raportów bitewnych, recenzji, poradników, felietonów dotyczących przeróżnych bitewniaków. Na prawdę trudno nie znaleźć tu niczego dla siebie.

-Blue Table Painting
Też trochę wstyd, że wcześniej tu nie trafiłem ;) Studio malarskie pokazuje nad czym obecnie pracuje. Warte uwagi są głównie unboxingi wielu produktów. Kanał bardzo "żywy" , często publikowane są nowe materiały.

-MrMalorian
Miejsce poświęcone raportom z Warhammera FB. Częste aktualizacje. Dla graczy polecam.

-Matthew Reeson
Bardzo podobnie jak wyżej. Dużym plusem jest to, że bitwy przeprowadzone są na ładnych makietach i wykończonymi armiami. Miło się na to patrzy.

-TheBeastsOfWar 
Kanał o tematyce ogólnobitewniakowej. Sporo materiału o Infinity. Warto zajrzeć.

-WarGamerGirl
Raporty bitewne ze świata Warmachine prowadzone przez.... dziewczynę ;) Kanał dopiero się rozwija, ale warto go śledzić.

3 komentarze:

  1. Polecam się :)

    http://www.youtube.com/BattlepaintingStudio

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja i ja i ja
    http://www.youtube.com/user/necronic18

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałem, że prowadisz kanał. Ja już subskrybuję.

      Usuń