piątek, 3 stycznia 2014

Dzień dobry!

Witam.

Na niektórych forach o grach bitwenych i malowaniu mogę być znany jako Wojteq. Modelarstwem figurkowym zajmuje się od 5 lat. Grywałem kiedyś w LOTR`a i Warhammera Fantasy Battle, ale stwierdziłem, że najbardziej w tym hobby kręci mnie malowanie.

Zaczyna się nowy rok, więc to dobry pretekst, żeby zacząć tworzenie bloga. Jest to mój pierwszy kontakt z blogowaniem, więc trochę pewnie minie, nim ustawię stronę tak, jak sobie to wyobrażam i ten post traktuję bardziej jako próbny.

Mam ambicję, żeby mna blogu pojawiał się conajmniej jeden wpis tygodniowo. Głównie Wipy i fotki gotowych modeli z zamowień, oraz własnych., recenzje i okolicznościowe wpisy, gdy będzie o czym. No ale zobaczymy jak silne jest to moje postanowienie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz